U svatého Filipa a Jakuba - 26bodů

Tento podnik mám opravdu ráda. Chodím sem často, a proto jsem ho zvolila k mému prvnímu hodnocení. A ihned na začátek prozradím, že tento podnik opravdu panu Pohlreichovi ostudu nedělá. 

Můžete si zde vybrat ze dvou druhů nakládaných hermelínů - jemný nebo pikantní. Já mám raději pikantní, proto ohodnotím pouze tento. Tak tedy:

1) Uleželost: 10b.

2) Chuť: 8b

3) Vzhled/Obloha: 8b

Celkem: 26b.

4) Cena: 55Kč

Mám raději více vyzrálé hermelíny, ale samozřejmě nesmí už utíkat z talíře. Tento byl uleželý tak akorát, měl krémovou konzistenci a krásně se krájel. Chuť byla jemně pikantní, možná by mohl být více, když nabízejí i jemnou verzi, proto dávám 8bodů. Náplň tvořila pasta z papriky (koření). Obloha se skládala z listu salátu, cibule a papričky. Mohla by být bohatší, ale v tomto složení byla podle mě dostačující a nenarušovala celkovou chuť hermelínu. Cena 55Kč je dnes v Pražských podnicích jedna z nižších, to je velké významné plus tohoto hermelínu.

Podnik se nachází kousek od Anděla, zastávka tram Arbesovo náměstí. Jedná se o kuřácký podnik. Obsluha je velice profesionální, rychlá a příjemná.

https://www.filipjakub.cz/

U svatého Filipa a Jakuba - jak Vám recenze pomohla?

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek