Restaurace Kobyla - 12bodů

V této restauraci na pražských Kobylisích jsem mohla díky mým parťákům ochutnat i zapečený hermelín a ihned ho oznámkovat. Prodává se zde pod názvem "Zapečený hermelín s anglickou slaninou" a jedná se vlastně o "ham and eggs" + hermelín:-) A nyní k samotnému bodování:

1) Chuť: 5b

2) Vzhled/Obloha: 7b

Celkem: 12b

3) Cena: 79Kč

Opravdu jsem nevěděla co čekat pod názvem pokrmu a dodnes nevím, zda jsem byla překvapena mile, nebo nemile. Chuť nebyla vůbec pikantní, převažovala bohužel chuť vajíček, ne hermelínu. Vše bylo doplněno orestovanou zeleninou (paprika, cibule), která by mohla být orestovaná více, papriky byly skoro syrové. Podle mě je to škoda, někomu to může vyhovovat více. Zelenina mohla být také více ochucena. Obloha byla stejná jako u hermoše nakládaného, salát z mrkve a zelí + rajče. Možná k té kopě zeleniny už zbytečné, ale vitamínů není nikdy dost, že:-)  Cena 79Kč mi za toto jídlo přišla lehce přemrštěná.

Komentář k podniku si přečtěte u nakládaného hermelínu. Nechci se při popisu naší návštěvy znovu rozčílit. Děkuji za pochopení.

https://www.restauracekobyla.cz/restaurace/

Restaurace Kobyla - pomohla Vám tato recenze?

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek